De opvolger van de iPhone SE uit 2016 is na lang wachten eindelijk hier: de iPhone SE 2020. Apple noemt dit toestel een instapmodel omdat dit toestel fors lager geprijsd is dan de andere 4 modellen die in de Apple store staan. Dit instapmodel heeft het uiterlijk van een iPhone 8 maar de snelheid van een iPhone 11 en 11 Pro. 

De iPhone SE 2020 is net iets groter dan zijn voorganger (de iPhone SE uit 2016). Maar de iPhone SE 2020 is wél compacter als de X en 11 series. Dit heeft Apple natuurlijk niet zonder reden gedaan, er was aardig wat vraag naar een nieuw model met een formaat van de iPhone SE. De iPhone SE had een erg fijn formaat, een zachte prijs, gecombineerd met uitstekende specificaties. 

Door Ruben Pastink   |

16 April 2020    |

Leestijd: 3 minuten

Inhoud

De belangrijkste feiten op een rij

Opvallend aan de nieuwe iPhone SE 2020 is de prijs. De SE heeft namelijk een startprijs van €489. Na de iPhone SE is de iPhone XR (uit 2018) het goedkoopste met een prijs van €709,-.

De nieuwe iPhone SE 2020

De look

De nieuwe iPhone SE is een mengelmoes van de iPhone 8 en de iPhone 11. Het uiterlijk van de nieuwe SE lijkt op de iPhone 8, de SE heeft ook een 4.7 inch LCD scherm. Technisch (van binnen) gezien lijkt de nieuwe iPhone SE op de iPhone 11. De iPhone SE komt in verschillende kleuren: in het wit, zwart en rood. De iPhone SE is nog steeds uitgerust met een home button.  

De specificaties

De nieuwe iPhone SE heeft een scherm diagonaal van 4.7 inch. Dit is hetzelfde formaat als de iPhone 6,7 en 8. Het is een LCD scherm, dit is gunstig omdat een LCD scherm goedkoper is in productie en dus ook in reparatie. De iPhone SE is uitgerust met een A13 Biotonic-chip (deze chip zit ook in de iPhone 11). De camera heeft 12-megapixel en ondersteund ook portret-lightning effecten. Ook kan deze camera video’s opnemen tot wel 4K. De telefoon is waterdicht tot 1 meter diepte, voor een tijdsbestek van 30 minuten. Let op: na één val of stoot is de waterdichtheid al niet meer betrouwbaar.

iPhone SE 2020 red product

Afgebeeld: De iPhone SE 2020 red product.

De accu

De batterij van een telefoon is minstens zo belangrijk. Apple heeft helaas nog niet aangekondigd wat de precieze batterij capaciteit is van de nieuwe iPhone SE, Maar we weten het volgende:

de opslag en de prijs

De iPhone SE 2020 komt in verschillende opslag groottes. De groottes maken natuurlijk ook een verschil in de prijs. Hieronder een overzicht van het geheugen in vergelijking met de prijs.

Wij denken dat de iPhone SE 2020 nog wel eens de populairste iPhone van Apple kan worden, gezien de goede prijs- en kwaliteitsverhouding. Er zijn veel mensen die nog gebruik maken van de iPhone 6 en 7 series die graag willen upgraden. 

Als eerste de nieuwe iPhone SE in handen hebben? 

Meld je aan en ontvang een seintje zodra je de nieuwe iPhone SE 2020 kunt bestellen.

Als eerste besteld? Als eerste in huis!

Laat hier je e-mailadres achter

Nieuwsbrief

Aangepaste openingstijden

tussen 3 en 14 september zijn we beperkt geopend.

Vrijdag 6 september: gesloten
Zaterdag 7 september: gesloten

Vrijdag 13 september: gesloten
Zaterdag 14 september: gesloten

Algemene voorwaarden Techstate

Risico's van reparaties

Elektronische reparaties brengen inherente risico’s met zich mee. Apparaten kunnen onherstelbaar beschadigd raken of definitief onbruikbaar worden tijdens reparatie. Wij brengen het toestel terug in de hoogst haalbare originele staat, maar zijn niet aansprakelijk voor eventuele waterschade of andere interne schade na reparatie. Onze garantie van 6 maanden is uitsluitend van toepassing op de vervangen onderdelen en niet op het gehele apparaat.

Onze aansprakelijkheid voor schade als gevolg van onze reparatiediensten, zowel aan het apparaat zelf als aan andere directe of indirecte schade, is beperkt tot de reparatiekosten. We zijn niet aansprakelijk voor gegevensverlies of enige andere vorm van indirecte schade of gevolgschade.

Beleid voor vooruitbetaling en aanbetalingen

Voor reparaties waarbij specifieke onderdelen moeten worden besteld, kan van de klant worden verlangd een aanbetaling te doen voordat de bestelling wordt geplaatst. Deze aanbetaling zal worden gebruikt om de kosten van de onderdelen te dekken. De hoogte van de aanbetaling zal worden bepaald op basis van de geschatte kosten van de onderdelen en zal vooraf met de klant worden gecommuniceerd.

Indien de klant besluit de reparatie te annuleren nadat de onderdelen zijn besteld, maar voordat de reparatie is uitgevoerd, kan de aanbetaling worden ingehouden ter compensatie van de kosten van de bestelde onderdelen. Indien de klant niet reageert of niet verschijnt voor de reparatie binnen een redelijke termijn (bijvoorbeeld 30 dagen vanaf de datum waarop de onderdelen zijn ontvangen), kan het apparaat als verlaten worden beschouwd conform ons beleid voor niet-opgeëiste apparaten.

Retroactieve vergoeding bij onderliggende problemen

Indien na een uitgevoerde reparatie blijkt dat het toestel een onderliggend probleem heeft waardoor de reparatie niet het gewenste resultaat oplevert, bieden wij een tegemoetkoming aan. Bijvoorbeeld, als een nieuwe batterij sneller leegloopt dan verwacht door een stroomlek, kan het onderliggende defect te kostbaar zijn om te laten repareren.

In dergelijke gevallen bieden wij de mogelijkheid om het vervangen onderdeel te retourneren. Hierdoor betaalt u slechts 30% van de oorspronkelijke reparatiekosten als arbeidsvergoeding, en krijgt u maximaal 70% van het totale reparatiebedrag terug. Op deze manier willen wij u niet belasten met de volledige kosten van de reparatie.

Annuleringsbeleid

Annuleringen van reparaties moeten binnen 24 uur na het inleveren van het apparaat worden gemeld. Voor annuleringen na deze termijn kan een vergoeding in rekening worden gebracht om de gemaakte kosten en tijd te dekken.

Schattingen (offertes)

Alle schattingen zijn naar beste inzicht en vermogen en kunnen wijzigen als er nieuwe informatie beschikbaar komt tijdens de reparatie. Klanten moeten uitdrukkelijk goedkeuring geven voor eventuele extra werkzaamheden die voortvloeien uit nieuwe inzichten.

Betalingsmogelijkheden

Wij accepteren alle gangbare betaalmethoden tot een bedrag van €200. Voor hogere bedragen kunnen alternatieve betalingsregelingen worden getroffen. Betalingen dienen per direct in de winkel, of binnen 30 dagen na facturatie te worden voldaan.

Beperkte garantie

Wij bieden een garantie van 6 maanden op alle reparaties en vervangen onderdelen. Deze garantie dekt geen nieuwe problemen die niet gerelateerd zijn aan de uitgevoerde reparatie. Deze garantie dekt ook geen nieuwe problemen die zijn ontstaan door onvoorzichtig gebruik of waterschade.  

Uitsluitingen van garantie

De garantie geldt niet voor:

– Reparaties met onderdelen die niet door ons zijn geleverd.

– Softwareproblemen, inclusief virusverwijdering en installatie van besturingssystemen.

– Nieuwe problemen die niet direct verband houden met de uitgevoerde reparatie.

Reparatie onder garantie

Bij defecten binnen 6 maanden gerelateerd aan de oorspronkelijke werkopdracht, zullen wij de reparatie kosteloos opnieuw uitvoeren. De klant is verantwoordelijk voor het retourneren van het apparaat voor garantieservice.

Reparatieduur

Wij streven ernaar om reparaties zo snel mogelijk uit te voeren, maar kunnen geen exacte tijdsduur garanderen. In de meeste gevallen spreken we mondeling of schriftelijk een tijd af, maar als de betreffende reparatie na deze tijd niet klaar is, om welke reden dan ook, zijn we hier niet verantwoordelijk voor. We zullen het apparaat altijd proberen zo snel mogelijk te repareren.

Onderdelenvervanging

Als een service vervangende onderdelen vereist, informeren wij de klant vooraf over de noodzaak, kosten en geschatte levertijd.

Reparatiepogingkosten

Voor complexe reparaties die mislukken, kan een vergoeding voor de reparatiepoging in rekening worden gebracht.

Verzendbeleid

Wij volgen de verzendinstructies van de klant en zijn niet aansprakelijk voor schade tijdens verzending als er geen verzekering is aangevraagd.

Data

Wij garanderen de veiligheid van data niet en adviseren klanten om een back-up te maken voorafgaand aan de reparatie.

Privacybeleid

Wij garanderen de veiligheid van data niet en adviseren klanten om een back-up te maken voorafgaand aan de reparatie.

Ophaaltermijn en opslag

Apparaten die niet binnen 60 dagen na reparatie worden opgeëist, worden beschouwd als verlaten. Na deze periode behouden wij ons het recht voor om het apparaat te verkopen, te recyclen of anderszins te verwijderen om de kosten van de reparatie en opslag te dekken. Wij zullen redelijke inspanningen leveren om de klant te informeren voordat we overgaan tot het verwijderen of verkopen van het apparaat.

Navigatie starten