Logo Techstate 1000x300 Wit.png
[opening_hours_message]

Leestijd: 5 minuten

Inhoudsopgave

Nummer 1: Fantastical 3 ‘de beste agenda app anno 2020’
Nummer 2: Google Agenda online agenda app (voor Android en iOS)
Nummer 3: Week Calendar de meest flexibele online agenda app

Een agenda is voor iedereen, die graag wat van zijn of haar dag wil maken, een must. Het zorgt voor een duidelijk overzicht zodat jij je drukke, of flexibele planning overzichtelijk hebt. Het vergeten van afspraken behoort  na het lezen van deze blog tot het verleden. We geven jou een top 3 handigste agenda apps anno 2020. Een aantal voordelen waarvan jij zal genieten zodra je gebruik gaat maken van een agenda: je creëert rust in je hoofd omdat je de plannen opschrijft en dus niet hoeft te onthouden, je maakt voor jezelf overzichtelijk wat je taken/afspraken zijn en daarnaast krijg je de mogelijkheid om meer van je vrije tijd te genieten. 

Afbeelding: Top-3-agenda-apps.png Alt-tekst: top 3 beste agenda apps

Nummer 1: Fantastical 3 ‘de beste agenda app anno 2020’

fantastical-3-mac-icon-100835076-large

Fantastical is, de naam zegt het al, een fantastische app. Ik heb een aantal weken geleden nog een
online seminar gevolgd van een bekende ondernemer, hij gaf aan dat Fantastical de beste agenda app was van 2020. Daar ben ik het helemaal mee eens! De app synchroniseert moeiteloos met de standaard agenda’s van iOS en Android, en publiceert ook je herinneringen (iOS) in het overzicht. 

Fantastical 3 kan twee weken gratis gebruikt worden, na deze twee weken heb je de keuze om door te gaan voor $3,99 per maand of $39.99 per jaar. Niet duur als je het mij vraagt! Die €35,- ($39.99 omgerekend naar euro) is gauw terugverdiend door de rust die deze app in je drukke planning creëert.  

De app ondersteund ook ‘family agenda’. Wat betekent dat je een gedeelde agenda kan maken met je gezin, erg handig om erachter te komen met hoeveel mensen je rekening moet houden wat betreft het avond eten. Ben jij al bekend met Fantastic 3? Zo ja, vind jij dit ook de beste agenda app? Laat onderaan de blog je mening achter. Alvast een kijkje nemen hoe Fantastical werkt? Download Fantastical 3 hier voor iOS.

Nummer 2: Google Agenda online agenda app (voor Android en iOS)

google-calendar

Google Agenda is een gratis service van Google en is vooral interessant voor mensen die al gebruik maken van Google Calendar of een agenda beheren via Gmail, iCloud, of Exchange. De hierboven vermelde apps synchroniseren namelijk met de Google Agenda zodat je al je online agenda’s beheert in één app. 

De app heeft drie verschillende weergaven waar je uit kunt kiezen, namelijk: een dag-, week- en een maandweergave. Afspraken toevoegen is erg laagdrempelig, je klikt op het ‘plusje’ om een afspraak aan te maken, je geeft de afspraak een naam en een tijd en voilá. Wil jij deze app uit proberen? Download hier Google Agenda voor iOS. Heb je een toestel met Android? Download hier Google Agenda voor Android. 

Nummer 3: Week Calendar de meest flexibele agenda

mobile

Week Calendar wordt gezien als de meest flexibele agenda omdat deze online agenda app veel meer
opties biedt dan alternatieve agenda apps. Je kunt bijvoorbeeld kleurenfilters of icoontjes instellen zodra
er een bepaald (vooraf ingesteld) woord terug komt in een afspraak.
Het woord dient dus als een soort ‘tag’ voor het kleurfilter/icoon. Dit is vooral gemakkelijk voor mensen die veel afspraken hebben waarvan de omschrijvingen op elkaar lijken om ze zo uit elkaar te houden. Deze hoort ook zeker tussen ‘de beste agenda apps’ als je
het mij vraagt! Even testen? Download hier de Week Calendar voor iOS.





Aangepaste openingstijden

Nationale feestdagen: gesloten 

Zaterdag 23 december: gesloten

Maandag
25 december (1e kerstdag): gesloten 

Dinsdag
26 december (2e kerstdag): gesloten 

Zaterdag 30 december: gesloten

Zondag 31 december (oudjaarsdag): gesloten

Maandag 1 januari: gesloten

Dinsdag 2 januari: 12:30 – 20:00

Algemene voorwaarden Techstate

Risico's van reparaties

Elektronische reparaties brengen inherente risico’s met zich mee. Apparaten kunnen onherstelbaar beschadigd raken of definitief onbruikbaar worden tijdens reparatie. Wij brengen het toestel terug in de hoogst haalbare originele staat, maar zijn niet aansprakelijk voor eventuele waterschade of andere interne schade na reparatie. Onze garantie van 6 maanden is uitsluitend van toepassing op de vervangen onderdelen en niet op het gehele apparaat.

Onze aansprakelijkheid voor schade als gevolg van onze reparatiediensten, zowel aan het apparaat zelf als aan andere directe of indirecte schade, is beperkt tot de reparatiekosten. We zijn niet aansprakelijk voor gegevensverlies of enige andere vorm van indirecte schade of gevolgschade.

Beleid voor vooruitbetaling en aanbetalingen

Voor reparaties waarbij specifieke onderdelen moeten worden besteld, kan van de klant worden verlangd een aanbetaling te doen voordat de bestelling wordt geplaatst. Deze aanbetaling zal worden gebruikt om de kosten van de onderdelen te dekken. De hoogte van de aanbetaling zal worden bepaald op basis van de geschatte kosten van de onderdelen en zal vooraf met de klant worden gecommuniceerd.

Indien de klant besluit de reparatie te annuleren nadat de onderdelen zijn besteld, maar voordat de reparatie is uitgevoerd, kan de aanbetaling worden ingehouden ter compensatie van de kosten van de bestelde onderdelen. Indien de klant niet reageert of niet verschijnt voor de reparatie binnen een redelijke termijn (bijvoorbeeld 30 dagen vanaf de datum waarop de onderdelen zijn ontvangen), kan het apparaat als verlaten worden beschouwd conform ons beleid voor niet-opgeëiste apparaten.

Annuleringsbeleid

Annuleringen van reparaties moeten binnen 24 uur na het inleveren van het apparaat worden gemeld. Voor annuleringen na deze termijn kan een vergoeding in rekening worden gebracht om de gemaakte kosten en tijd te dekken.

Schattingen (offertes)

Alle schattingen zijn naar beste inzicht en vermogen en kunnen wijzigen als er nieuwe informatie beschikbaar komt tijdens de reparatie. Klanten moeten uitdrukkelijk goedkeuring geven voor eventuele extra werkzaamheden die voortvloeien uit nieuwe inzichten.

Betalingsmogelijkheden

Wij accepteren alle gangbare betaalmethoden tot een bedrag van €200. Voor hogere bedragen kunnen alternatieve betalingsregelingen worden getroffen. Betalingen dienen per direct in de winkel, of binnen 30 dagen na facturatie te worden voldaan.

Beperkte garantie

Wij bieden een garantie van 6 maanden op alle reparaties en vervangen onderdelen. Deze garantie dekt geen nieuwe problemen die niet gerelateerd zijn aan de uitgevoerde reparatie. Deze garantie dekt ook geen nieuwe problemen die zijn ontstaan door onvoorzichtig gebruik of waterschade.  

Uitsluitingen van garantie

De garantie geldt niet voor:

– Reparaties met onderdelen die niet door ons zijn geleverd.

– Softwareproblemen, inclusief virusverwijdering en installatie van besturingssystemen.

– Nieuwe problemen die niet direct verband houden met de uitgevoerde reparatie.

Reparatie onder garantie

Bij defecten binnen 6 maanden gerelateerd aan de oorspronkelijke werkopdracht, zullen wij de reparatie kosteloos opnieuw uitvoeren. De klant is verantwoordelijk voor het retourneren van het apparaat voor garantieservice.

Reparatieduur

Wij streven ernaar om reparaties zo snel mogelijk uit te voeren, maar kunnen geen exacte tijdsduur garanderen. In de meeste gevallen spreken we mondeling of schriftelijk een tijd af, maar als de betreffende reparatie na deze tijd niet klaar is, om welke reden dan ook, zijn we hier niet verantwoordelijk voor. We zullen het apparaat altijd proberen zo snel mogelijk te repareren.

Onderdelenvervanging

Als een service vervangende onderdelen vereist, informeren wij de klant vooraf over de noodzaak, kosten en geschatte levertijd.

Reparatiepogingkosten

Voor complexe reparaties die mislukken, kan een vergoeding voor de reparatiepoging in rekening worden gebracht.

Verzendbeleid

Wij volgen de verzendinstructies van de klant en zijn niet aansprakelijk voor schade tijdens verzending als er geen verzekering is aangevraagd.

Data

Wij garanderen de veiligheid van data niet en adviseren klanten om een back-up te maken voorafgaand aan de reparatie.

Privacybeleid

Wij garanderen de veiligheid van data niet en adviseren klanten om een back-up te maken voorafgaand aan de reparatie.

Ophaaltermijn en opslag

Apparaten die niet binnen 60 dagen na reparatie worden opgeëist, worden beschouwd als verlaten. Na deze periode behouden wij ons het recht voor om het apparaat te verkopen, te recyclen of anderszins te verwijderen om de kosten van de reparatie en opslag te dekken. Wij zullen redelijke inspanningen leveren om de klant te informeren voordat we overgaan tot het verwijderen of verkopen van het apparaat.

Navigatie starten