Logo Mobile

Onbeperkt internetten en bellen met Budget Mobiel

Ook klaar met de extra kosten die je maandelijks krijgt van jouw provider omdat je boven je bundel bent gekomen? Daar heb je met dit abonnement geen last van. Je betaalt maandelijks 20 euro en je kunt zorgeloos internetten en bellen, zoveel als je wilt.*

Tijdelijke aanbieding

  • 6 maanden korting of een cadeau tot € 100,- óf korting op de aankoop van een telefoon bij OPPO
  • Via kwaliteitsnetwerk van KPN
  • Profiteer van combikorting

I.c.m. een 2-jarig Budget Mobiel abonnement

Banner2 Onbeperkt 10eu

Meer informatie

Zo veel mogelijk GB’s, belminuten en sms’jes voor een zo laag mogelijke prijs? Kies voor een Sim Only abonnement van Budget Mobiel. En dat via het KPN-netwerk. Betrouwbaar en stabiel. En we houden het graag eenvoudig; keuze uit twee abonnementen. Onbeperkt bellen, sms’en en GB’s gebruiken kan al voor € 20,- per maand met Budget Mobiel Onbeperkt. En dat met een maximale downloadsnelheid van 5,0 Mbps en uploadsnelheid van 1,0 Mbps. Kun je het met minder GB’s af? Maar wil je wel onbeperkt bellen en sms’en? Ook geen probleem. Kies dan voor Budget Mobiel Basis, ons abonnement met 7 GB internet van € 15,- per maand. Met dezelfde up- en downloadsnelheid als bij Budget Mobiel Onbeperkt.

Voor beide abonnementen geldt: geldig in Nederland én andere EU-landen. Daarnaast heb je de keuze uit een 1- en 2-jarig abonnement én een maandelijksopzegbare variant. Kies je voor onze 1- of 2-jarige variant? Dan profiteer je van extra voordeel. En combineer je Budget Mobiel met één van onze andere producten van Budget Thuis (Energie of Alles-in-1)? Dan krijg je per Sim Only abonnement van Budget Mobiel nog eens € 2,50 korting op je Budget Mobiel factuur.

 

Van nummerbehoud tot internetten in het buitenland

Bij Budget Mobiel houden we het graag eenvoudig met onze twee abonnementen: Budget Mobiel Onbeperkt en Budget Mobiel Basis. Bellen en sms’en zoveel als jij wil. En daarnaast natuurlijk de optie voor onbeperkt data of een 7 GB bundel. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Bang om je telefoonnummer te verliezen bij een overstap? Geen zorgen. Laat ons bij je aanmelding weten dat je nummerbehoud wilt. Wij regelen de rest. Daar heb je dus geen omkijken naar. Je Budget Mobiel Sim Only abonnement gebruiken in het buitenland? Ook geen probleem. We hebben voor je op een rijtje gezet wat daar voor nodig is.

Nummerbehoud

NUMMERBEHOUD

Je mobiele nummer blijft van jou

Kies tijdens het bestellen voor nummerbehoud. Daarna ontvang je een sms om je aanvraag te bevestigen. Wij regelen de rest!

Zo blijf je altijd bereikbaar én heb je geen dubbele kosten.

Bellen Buiten De Eu

Dekking in het buitenland

In binnen- en buitenland

Met je Sim Only abonnement van Budget Mobiel ben je altijd én overal bereikbaar. Zowel in binnen- als buitenland. Wel met hier en daar een spelregel, bijvoorbeeld als het gaat om gebruik in het buitenland. Lees hier alles over hoe het zit met je GB’s, sms’jes en minuten in het buitenland.

Bellen en sms’en vanuit Nederland

Zit je gewoon in Nederland, maar wil je bellen of sms’en naar buitenlandse telefoonnummers? Geen probleem natuurlijk. Je krijgt van ons 100 gratis minuten of sms’jes per maand om vanuit Nederland naar 45 landen te bellen of sms’en. Niet verkeerd, toch? Bekijk bij buitenlandvoordelen om welke landen dit gaat. Zijn deze sms’jes of minuten op óf bel of sms je naar andere landen (dan die 45)? Dan heb je Extra Tegoed nodig. Dan zijn er namelijk extra kosten aan verbonden. Wel tegen onze blijvend lage buitenlandtarieven natuurlijk. Extra Tegoed is ook nodig voor het bellen of sms’en naar Nederlandse 0900- of andere servicenummers.

Bellen en sms’en vanuit de EU

Natuurlijk in Nederland, maar ook in andere EU-landen maak je gewoon gebruik van je Sim Only abonnement van Budget Mobiel. In andere EU-landen dan Nederland gelden wel wat extra voorwaarden voor het gebruik van je simkaart. Weten welke? Lees alles over het gebruik van Budget Mobiel binnen de EU in onze fair use policy.

Welke landen er bij Budget Mobiel onder het ‘binnen de EU’-beleid horen? Goede vraag. We hebben ze op een rijtje gezet.

Bellen en sms’en buiten de EU

Ben je buiten de EU? Dan is het niet mogelijk om te internetten, sms’en of bellen vanuit je Sim Only abonnement. In dat geval kun je Extra Tegoed aanschaffen.

Voor elk land gelden andere tarieven. We hebben ze hier voor je op een rijtje gezet.

Aangepaste openingstijden

Nationale feestdagen: gesloten 

Zaterdag 23 maart: gesloten

Vrijdag 29 maart: gesloten

Zaterdag 30 maart: gesloten

 

Algemene voorwaarden Techstate

Risico's van reparaties

Elektronische reparaties brengen inherente risico’s met zich mee. Apparaten kunnen onherstelbaar beschadigd raken of definitief onbruikbaar worden tijdens reparatie. Wij brengen het toestel terug in de hoogst haalbare originele staat, maar zijn niet aansprakelijk voor eventuele waterschade of andere interne schade na reparatie. Onze garantie van 6 maanden is uitsluitend van toepassing op de vervangen onderdelen en niet op het gehele apparaat.

Onze aansprakelijkheid voor schade als gevolg van onze reparatiediensten, zowel aan het apparaat zelf als aan andere directe of indirecte schade, is beperkt tot de reparatiekosten. We zijn niet aansprakelijk voor gegevensverlies of enige andere vorm van indirecte schade of gevolgschade.

Beleid voor vooruitbetaling en aanbetalingen

Voor reparaties waarbij specifieke onderdelen moeten worden besteld, kan van de klant worden verlangd een aanbetaling te doen voordat de bestelling wordt geplaatst. Deze aanbetaling zal worden gebruikt om de kosten van de onderdelen te dekken. De hoogte van de aanbetaling zal worden bepaald op basis van de geschatte kosten van de onderdelen en zal vooraf met de klant worden gecommuniceerd.

Indien de klant besluit de reparatie te annuleren nadat de onderdelen zijn besteld, maar voordat de reparatie is uitgevoerd, kan de aanbetaling worden ingehouden ter compensatie van de kosten van de bestelde onderdelen. Indien de klant niet reageert of niet verschijnt voor de reparatie binnen een redelijke termijn (bijvoorbeeld 30 dagen vanaf de datum waarop de onderdelen zijn ontvangen), kan het apparaat als verlaten worden beschouwd conform ons beleid voor niet-opgeëiste apparaten.

Annuleringsbeleid

Annuleringen van reparaties moeten binnen 24 uur na het inleveren van het apparaat worden gemeld. Voor annuleringen na deze termijn kan een vergoeding in rekening worden gebracht om de gemaakte kosten en tijd te dekken.

Schattingen (offertes)

Alle schattingen zijn naar beste inzicht en vermogen en kunnen wijzigen als er nieuwe informatie beschikbaar komt tijdens de reparatie. Klanten moeten uitdrukkelijk goedkeuring geven voor eventuele extra werkzaamheden die voortvloeien uit nieuwe inzichten.

Betalingsmogelijkheden

Wij accepteren alle gangbare betaalmethoden tot een bedrag van €200. Voor hogere bedragen kunnen alternatieve betalingsregelingen worden getroffen. Betalingen dienen per direct in de winkel, of binnen 30 dagen na facturatie te worden voldaan.

Beperkte garantie

Wij bieden een garantie van 6 maanden op alle reparaties en vervangen onderdelen. Deze garantie dekt geen nieuwe problemen die niet gerelateerd zijn aan de uitgevoerde reparatie. Deze garantie dekt ook geen nieuwe problemen die zijn ontstaan door onvoorzichtig gebruik of waterschade.  

Uitsluitingen van garantie

De garantie geldt niet voor:

– Reparaties met onderdelen die niet door ons zijn geleverd.

– Softwareproblemen, inclusief virusverwijdering en installatie van besturingssystemen.

– Nieuwe problemen die niet direct verband houden met de uitgevoerde reparatie.

Reparatie onder garantie

Bij defecten binnen 6 maanden gerelateerd aan de oorspronkelijke werkopdracht, zullen wij de reparatie kosteloos opnieuw uitvoeren. De klant is verantwoordelijk voor het retourneren van het apparaat voor garantieservice.

Reparatieduur

Wij streven ernaar om reparaties zo snel mogelijk uit te voeren, maar kunnen geen exacte tijdsduur garanderen. In de meeste gevallen spreken we mondeling of schriftelijk een tijd af, maar als de betreffende reparatie na deze tijd niet klaar is, om welke reden dan ook, zijn we hier niet verantwoordelijk voor. We zullen het apparaat altijd proberen zo snel mogelijk te repareren.

Onderdelenvervanging

Als een service vervangende onderdelen vereist, informeren wij de klant vooraf over de noodzaak, kosten en geschatte levertijd.

Reparatiepogingkosten

Voor complexe reparaties die mislukken, kan een vergoeding voor de reparatiepoging in rekening worden gebracht.

Verzendbeleid

Wij volgen de verzendinstructies van de klant en zijn niet aansprakelijk voor schade tijdens verzending als er geen verzekering is aangevraagd.

Data

Wij garanderen de veiligheid van data niet en adviseren klanten om een back-up te maken voorafgaand aan de reparatie.

Privacybeleid

Wij garanderen de veiligheid van data niet en adviseren klanten om een back-up te maken voorafgaand aan de reparatie.

Ophaaltermijn en opslag

Apparaten die niet binnen 60 dagen na reparatie worden opgeëist, worden beschouwd als verlaten. Na deze periode behouden wij ons het recht voor om het apparaat te verkopen, te recyclen of anderszins te verwijderen om de kosten van de reparatie en opslag te dekken. Wij zullen redelijke inspanningen leveren om de klant te informeren voordat we overgaan tot het verwijderen of verkopen van het apparaat.

Navigatie starten