Jouw apparaat gemaakt in drie stappen

  • Bekijk de reparatieprijs
  • Plan een reparatie afspraak in 
  • Breng je apparaat langs en laat het repareren.
Vaak binnen 30 minuten gerepareerd
Beoordeeld met een 9,9
Transparant en duidelijk
100% tevredenheidsgarantie
Gratis voor de deur parkeren
Standaard 6 maanden garantie

Zodra je het toestel bij ons ter reparatie aanbiedt, ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.





Eigenaar En Allround Medewerker

Achter de schermen

Leuk dat je Techstate bezoekt. Ik ben Ruben, 23 jaar en ik ben de eigenaar van Techstate.

Ik help je graag om het leven wat  goedkoper te maken door je apparaat te repareren zodat je geen nieuwe hoeft te kopen.

Ik hoop je snel persoonlijk te spreken in de winkel, wellicht kan ik je ergens mee helpen.

Eigenaar En Allround Medewerker

Achter de schermen

Leuk dat je Techstate bezoekt. Ik ben Ruben, 25 jaar en ik ben de eigenaar van Techstate.

Ik help je graag om het leven wat  goedkoper te maken door je apparaat te repareren zodat je geen nieuwe hoeft te kopen.

Ik hoop je snel persoonlijk te spreken in de winkel, wellicht kan ik je ergens mee helpen.

Jouw telefoon of tablet

Is zo gefixt.

Banner reparatie pagina mobiel

Een ongeluk zit in een klein hoekje

Wij kunnen elke telefoon of tablet repareren, (ongeacht het probleem) zodat het toestel nog een ronde meekan. Dit scheelt in je portemonnee omdat je geen nieuwe hoeft te kopen, maar verminderd ook de (groeiende) e-waste. 

Veelvoorkomende problemen als een snel leeglopende accu, een barst in het scherm of elders, zijn voor ons geen probleem. Binnen 30 minuten ben je vaak weer onderweg.

Refurbished En Accessoires Wit

We kunnen je ook voorzien van accessoires of een refurbished toestel

Accessoires

Ze beschermen je toestel, waardoor je telefoon of tablet mooier & meer waard blijfft. Daarnaast hebben we ook autohouders, powerbanks en veel meer handige gemaksvoorwerpen. 

 

Refurbished

Deze toestellen verschillen nauwelijks van nieuw, maar veel met de nieuwprijs, waardoor het erg aantrekkelijk is! Ook niet verkeerd: je bespaard gemiddeld 180 gram e-waste. Vraag het assortiment op of kom langs. Binnenkort is ons aanbod ook te zien op de website.

Refurbished En Accessoires Wit

We kunnen je ook voorzien van accessoires of een refurbished toestel

Accessoires

Ze beschermen je toestel, waardoor je telefoon of tablet mooier & meer waard blijft. Daarnaast hebben we ook autohouders, powerbanks en veel meer handige gemaksvoorwerpen. 

Refurbished

Deze toestellen verschillen nauwelijks van nieuw, maar veel met de nieuwprijs, waardoor het erg aantrekkelijk is!

Jouw telefoon of tablet

Is zo gefixt.

Banner reparatie pagina mobiel

Opstuurservice

Om naast de mensen in de Achterhoek ook mensen buiten deze straal te helpen  heeft Techstate een opstuurservice. Via deze service kan je je telefoon of tablet gratis verzekerd opsturen en sturen we je toestel binnen 24 uur na ontvangst weer gerepareerd, goed verpakt en verzekerd terug.  Neem contact met ons op om hiervan gebruik te maken.

Zakelijke reparaties

Bij Techstate ben je als bedrijf aan het juiste adres voor onderhoud, reparatie en vervanging van zakelijke telefoons en tablets. Wij kunnen al je wensen vervullen en we denken graag met je mee.

Contact

Is er iets niet duidelijk? Neem dan gerust contact op. Wij geven de voorkeur aan WhatsApp of een telefoontje.

Nieuwsbrief

Aangepaste openingstijden

Zaterdag 14 december: gesloten 
Dinsdag 24 december: 10:00 – 17:00 (Kerst avond)
Woensdag 25 december: gesloten (eerste kerstdag)
Donderdag 26 december: gesloten (tweede kerstdag)
Woensdag 25 december: gesloten (eerste kerstdag)
Dinsdag 31 december: gesloten (oiudjaarsdag)
Woensdag 1 januari: gesloten (nieuwjaarsdag)

Algemene voorwaarden Techstate

Risico's van reparaties

Elektronische reparaties brengen inherente risico’s met zich mee. Apparaten kunnen onherstelbaar beschadigd raken of definitief onbruikbaar worden tijdens reparatie. Wij brengen het toestel terug in de hoogst haalbare originele staat, maar zijn niet aansprakelijk voor eventuele waterschade of andere interne schade na reparatie. Onze garantie van 6 maanden is uitsluitend van toepassing op de vervangen onderdelen en niet op het gehele apparaat.

Onze aansprakelijkheid voor schade als gevolg van onze reparatiediensten, zowel aan het apparaat zelf als aan andere directe of indirecte schade, is beperkt tot de reparatiekosten. We zijn niet aansprakelijk voor gegevensverlies of enige andere vorm van indirecte schade of gevolgschade.

Beleid voor vooruitbetaling en aanbetalingen

Voor reparaties waarbij specifieke onderdelen moeten worden besteld, kan van de klant worden verlangd een aanbetaling te doen voordat de bestelling wordt geplaatst. Deze aanbetaling zal worden gebruikt om de kosten van de onderdelen te dekken. De hoogte van de aanbetaling zal worden bepaald op basis van de geschatte kosten van de onderdelen en zal vooraf met de klant worden gecommuniceerd.

Indien de klant besluit de reparatie te annuleren nadat de onderdelen zijn besteld, maar voordat de reparatie is uitgevoerd, kan de aanbetaling worden ingehouden ter compensatie van de kosten van de bestelde onderdelen. Indien de klant niet reageert of niet verschijnt voor de reparatie binnen een redelijke termijn (bijvoorbeeld 30 dagen vanaf de datum waarop de onderdelen zijn ontvangen), kan het apparaat als verlaten worden beschouwd conform ons beleid voor niet-opgeëiste apparaten.

Retroactieve vergoeding bij onderliggende problemen

Indien na een uitgevoerde reparatie blijkt dat het toestel een onderliggend probleem heeft waardoor de reparatie niet het gewenste resultaat oplevert, bieden wij een tegemoetkoming aan. Bijvoorbeeld, als een nieuwe batterij sneller leegloopt dan verwacht door een stroomlek, kan het onderliggende defect te kostbaar zijn om te laten repareren.

In dergelijke gevallen bieden wij de mogelijkheid om het vervangen onderdeel te retourneren. Hierdoor betaalt u slechts 30% van de oorspronkelijke reparatiekosten als arbeidsvergoeding, en krijgt u maximaal 70% van het totale reparatiebedrag terug. Op deze manier willen wij u niet belasten met de volledige kosten van de reparatie.

Annuleringsbeleid

Annuleringen van reparaties moeten binnen 24 uur na het inleveren van het apparaat worden gemeld. Voor annuleringen na deze termijn kan een vergoeding in rekening worden gebracht om de gemaakte kosten en tijd te dekken.

Schattingen (offertes)

Alle schattingen zijn naar beste inzicht en vermogen en kunnen wijzigen als er nieuwe informatie beschikbaar komt tijdens de reparatie. Klanten moeten uitdrukkelijk goedkeuring geven voor eventuele extra werkzaamheden die voortvloeien uit nieuwe inzichten.

Betalingsmogelijkheden

Wij accepteren alle gangbare betaalmethoden tot een bedrag van €200. Voor hogere bedragen kunnen alternatieve betalingsregelingen worden getroffen. Betalingen dienen per direct in de winkel, of binnen 30 dagen na facturatie te worden voldaan.

Beperkte garantie

Wij bieden een garantie van 6 maanden op alle reparaties en vervangen onderdelen. Deze garantie dekt geen nieuwe problemen die niet gerelateerd zijn aan de uitgevoerde reparatie. Deze garantie dekt ook geen nieuwe problemen die zijn ontstaan door onvoorzichtig gebruik of waterschade.  

Uitsluitingen van garantie

De garantie geldt niet voor:

– Reparaties met onderdelen die niet door ons zijn geleverd.

– Softwareproblemen, inclusief virusverwijdering en installatie van besturingssystemen.

– Nieuwe problemen die niet direct verband houden met de uitgevoerde reparatie.

Reparatie onder garantie

Bij defecten binnen 6 maanden gerelateerd aan de oorspronkelijke werkopdracht, zullen wij de reparatie kosteloos opnieuw uitvoeren. De klant is verantwoordelijk voor het retourneren van het apparaat voor garantieservice.

Reparatieduur

Wij streven ernaar om reparaties zo snel mogelijk uit te voeren, maar kunnen geen exacte tijdsduur garanderen. In de meeste gevallen spreken we mondeling of schriftelijk een tijd af, maar als de betreffende reparatie na deze tijd niet klaar is, om welke reden dan ook, zijn we hier niet verantwoordelijk voor. We zullen het apparaat altijd proberen zo snel mogelijk te repareren.

Onderdelenvervanging

Als een service vervangende onderdelen vereist, informeren wij de klant vooraf over de noodzaak, kosten en geschatte levertijd.

Reparatiepogingkosten

Voor complexe reparaties die mislukken, kan een vergoeding voor de reparatiepoging in rekening worden gebracht.

Verzendbeleid

Wij volgen de verzendinstructies van de klant en zijn niet aansprakelijk voor schade tijdens verzending als er geen verzekering is aangevraagd.

Data

Wij garanderen de veiligheid van data niet en adviseren klanten om een back-up te maken voorafgaand aan de reparatie.

Privacybeleid

Wij garanderen de veiligheid van data niet en adviseren klanten om een back-up te maken voorafgaand aan de reparatie.

Ophaaltermijn en opslag

Apparaten die niet binnen 60 dagen na reparatie worden opgeëist, worden beschouwd als verlaten. Na deze periode behouden wij ons het recht voor om het apparaat te verkopen, te recyclen of anderszins te verwijderen om de kosten van de reparatie en opslag te dekken. Wij zullen redelijke inspanningen leveren om de klant te informeren voordat we overgaan tot het verwijderen of verkopen van het apparaat.

Navigatie starten